Aspia

Aspia är Nordens ledande affärspartner inom Redovisning, HR & Lön, Interim Consulting, Skatt och affärsrelaterad rådgivning. Aspia är en partner till brädden fylld med kunskap och erfarenhet, men också med en vilja att förändra och förbättra. Inom hela Aspia koncernen ingår Skeppsbron Skatt och sen 5 juli 2024 även Accountor byråverksamhet. Tillsammans är vi 3100 anställda.

Möjligheter hos Almi AB

Vi erbjuder jobb runt om i hela Sverige. Det rör sig främst inom finansiering och rådgivning, men även inom investering och analys. Vi tar ibland emot praktikanter och visstidsanställda vid sidan av studier. 2023 startade Almi ett traineeprogram som pågår fortfarande. Ny omgång kommer igång tidigast 2025.

För vem?

För att vara relevanta för våra kunder och portföljbolag krävs det av oss Almimedarbetare att vi har kompetenser och erfarenheter inom bank och finans, hållbarhet, affärsutveckling och management. Vi behöver även kompetens inom riskkapitalinvesteringar och analytiska förmåga. För att lyckas krävs också nyfikenhet och hög social kompetens.

Träffa företaget

Unionen erbjuder dig att delta på ett digitalt möte där du, tillsammans med andra studenter, träffar representanter från företaget.

På mötet presenterar företaget sin övergripande verksamhet och du får veta mer om  vilka roller och karriärmöjligheter som finns för nyexaminerade studenter. Men framför allt kan du ställa alla dina frågor om hur det är att jobba på företaget till de som har svaren.

Anmäl dig

Mer om tillfället

Presentation av Billerud, presentation av utvalda områden från medarbetare och möjlighet att ställa frågor.

För vem passar mötet?

Detta möte kommer att vara på svenska. This meeting will be held in Swedish.

• Sista anmälningsdag 04 november

• 05 november, kl. 14.00-15.00 Online

Mer om tillfället

För vem passar mötet?

This meeting will be held in English.

• Sista anmälningsdag 11 november

• 12 november, kl. 15.00-16.00 Online

• Sista anmälningsdag 14 november

• 15 november, kl. 14.00-15.00 Online

Vill du få ett mejl när vi släpper nya mötestider?

Träffa fler företag

Här hittar du alla företag du kan boka digitala möten med. Ta chansen och träffa representanter från företag du är nyfiken på, knyt kontakter och ställ alla frågor du undrar över.