Billerud

På Billerud vet vi att det är tack vare våra medarbetare som vi är ett världsledande företag inom vår bransch av förnybart papper- och förpackningsmaterial. Vi bryr oss om våra medarbetare och arbetar kontinuerligt för att skapa förutsättningar för utveckling och lärande, samtidigt som vi tillsammans arbetar för en hållbar morgondag.

Möjligheter hos Aspia

Aspia är det självklara valet för dig som är student. Hos oss får idéer och individer växa i en inkluderande, rolig och kreativ miljö och vi vill att du ska ha den bästa tiden i din karriär hos oss! Redovisningskonsulter och lönekonsulter. Kandidatexamen inom ekonomi eller annan utbildning med motsvarande meriter. YH-utbildningar med inriktning på redovisning eller lön. Personalvetare.

Snabbfakta

• Aspia Sverige har 50 + kontor runt om i landet från Haparanda i norr till Malmö i söder. Det största kontoren i Stockholm, Göteborg och Malmö.
  • Aspia Sverige har ca. 1300, Aspia koncernen har ca. 3100

För vem?

Aspia rekryterar olika profiler och vi värdesätter mångfald! Vi ser en styrka i att ha olika profiler och kompetenser hos våra medarbetare. Generellt har våra medarbetare en bakgrund inom ekonomi/lön och/eller HR. Vi är en konsultverksamhet som arbetar mycket i team vilket innebär att god samarbetsförmåga är viktigt och att man trivs i en roll där man får arbeta nära kund och bygga relationer

Träffa företaget

Unionen erbjuder dig att delta på ett digitalt möte där du, tillsammans med andra studenter, träffar representanter från företaget.

På mötet presenterar företaget sin övergripande verksamhet och du får veta mer om  vilka roller och karriärmöjligheter som finns för nyexaminerade studenter. Men framför allt kan du ställa alla dina frågor om hur det är att jobba på företaget till de som har svaren.

Anmäl dig

Inga möten inplanerade just nu

Vill du få ett mejl när vi släpper nya mötestider?

Träffa fler företag

Här hittar du alla företag du kan boka digitala möten med. Ta chansen och träffa representanter från företag du är nyfiken på, knyt kontakter och ställ alla frågor du undrar över.