Sopra Steria

Sopra Steria är ett ledande internationellt konsultföretag inom IT, management och design med en av marknadens mest omfattande tjänsteportföljer. Vi bygger samhället genom innovativa digitala lösningar och erbjuder allt från dataanalys, affärs- och verksamhetsutveckling via projekt- och förändringsledning till systemutveckling, testning, driftsättning och daglig förvaltning av IT-system.

Möjligheter hos Sopra Steria

Sopra Steria Accelerate är traineeprogrammet för dig som är nyexaminerad och vill accelerera din karriär som konsult. Du blir anställd från dag ett och får en marknadsmässig lön genom hela det treåriga programmet.

För vem?

Vi söker dig som är nyutexaminerad på kandidat- eller masternivå från universitet eller högskola, gärna från en ingenjörsutbildning eller annan teknisk utbildning inom data, IT, systemvetenskap eller liknande. Du är framförallt nyfiken på konsultrollen och vill jobba med digitalisering!

Träffa företaget

Unionen erbjuder dig att delta på ett digitalt möte där du, tillsammans med andra studenter, träffar representanter från företaget.

På mötet presenterar företaget sin övergripande verksamhet och du får veta mer om  vilka roller och karriärmöjligheter som finns för nyexaminerade studenter. Men framför allt kan du ställa alla dina frågor om hur det är att jobba på företaget till de som har svaren.

Anmäl dig

Mer om tillfället

Träffa Ina och Erika som berättar mer om Sopra Steria, Accelerateprogrammet, hur det är att jobba på en av Sveriges bästa arbetsplatser och det ni är nyfikna på. Vi ses!

För vem passar mötet?

Detta möte kommer att vara på svenska. This meeting will be held in Swedish.

Bra att veta

• Digitalt via Teams
  • Sista anmälningsdag 04 november

Tid och plats

• 05 november, kl. 13.00-14.00 Online

Mer om tillfället

Träffa Ina och Teo som berättar mer om Sopra Steria, Accelerateprogrammet, hur det är att jobba på en av Sveriges bästa arbetsplatser och det ni är nyfikna på. Vi ses!

För vem passar mötet?

Detta möte kommer att vara på svenska. This meeting will be held in Swedish.

Bra att veta

• Digitalt via Teams
  • Sista anmälningsdag 19 november

Tid och plats

• 20 november, kl. 13.00-14.00 Online

Vill du få ett mejl när vi släpper nya mötestider?

Träffa fler företag

Här hittar du alla företag du kan boka digitala möten med. Ta chansen och träffa representanter från företag du är nyfiken på, knyt kontakter och ställ alla frågor du undrar över.