A-hub Östergötland

A-hub är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt talanger och kandidater att ta nästa steg i karriären. Genom vår plattform möjliggör vi snabbare och mer högkvalitativ matchning, samtidigt som vi lägger stor vikt vid att bygga starka relationer. Vår vision är att växa genom att sätta människan först!

Möjligheter hos A-hub Östergötland

Vi arbetar med bolag i hela regionen som söker nya medarbetare. Genom att träffa oss öppnar du upp flera spännande möjligheter till olika företag och till ditt drömjobb. Vi erbjuder direktrekrytering, men även konsultpositioner där ambitionen är att du ska bli överrekryterad och på längre sikt. Vi rekryterar främst inom IT, teknik och elektronik, och våra kunder verkar i en mängd olika branscher.

För vem?

Träffa företaget

Unionen erbjuder dig att delta på ett digitalt möte där du, tillsammans med andra studenter, träffar representanter från företaget.

På mötet presenterar företaget sin övergripande verksamhet och du får veta mer om  vilka roller och karriärmöjligheter som finns för nyexaminerade studenter. Men framför allt kan du ställa alla dina frågor om hur det är att jobba på företaget till de som har svaren.

Anmäl dig

Mer om tillfället

Mötet kommer handla om hur vi på A-hub kan hjälpa dig att hitta ditt drömjobb efter examen!

För vem passar mötet?

Vi är särskilt nyfikna på dig som studerar inom IT och teknikområdet, antingen på universitet eller på yrkeshögskola. Detta möte kommer att vara på svenska. This meeting will be held in Swedish.

Bra att veta

• Digitalt via Teams
  • Sista anmälningsdag 12 november

Tid och plats

• 13 november, kl. 12.00-13.00 Online

Mer om tillfället

För vem passar mötet?

Bra att veta

• Digitalt via Teams
  • Sista anmälningsdag 27 november

Tid och plats

• 28 november, kl. 16.00-17.00 Online

Vill du få ett mejl när vi släpper nya mötestider?

Träffa fler företag

Här hittar du alla företag du kan boka digitala möten med. Ta chansen och träffa representanter från företag du är nyfiken på, knyt kontakter och ställ alla frågor du undrar över.