Sälj dig inte billigt!
Nu gör vi våra medlemmar redo för årets viktigaste möte.
Nu gör vi våra medlemmar redo för årets viktigaste möte.
Publicerad 16 feb. 2024
Årets andra kampanj (som startar v. 10) handlar som vanligt om lönesamtalet. Vilket är ännu mer relevant än förra året! Vi vill få alla
tjänstemän
att första hur viktigt det är att förbereda sig ordentligt inför lönesnacket, så att de inte säljer sig billigt. För att hålla ihop kampanjen än mer använder vi oss av en prislapp i filmer och annat på vilken det står "Sälj dig inte billigt!".
Kampanjen syns i DOOH, Play, YouTube, sociala medier och hörs i poddar. Och för första gången har vi testat att göra filmer specifikt för YouTube Shorts.
Men vi börjar med att titta hur prislappen ser ut:
Och så här ser några av våra inlägg i SoMe ut, som puffar om innehållet på vår kampanjsida:
Och här kommer DOOH (Digital Out of Home):
Vår reklamfilm på 15 sekunder:
Ljudspoten som kommer gå i olika poddar låter så här:
Och sist men inte minst, första gången vi gör filmer specifikt till YouTube shorts, och dess lite yngre publik:
FILM 1
FILM 2
FILM 3
FILM 4